Een account maken

Je gebruikersrol bepaalt hoe je account wordt ingesteld.

 

Alle Fleetmanagers /Beheerders (Fleet Managers / Administrators) maken zelf hun account of ontvangen via e-mail een uitnodiging van Blue Corner.

 

Bestuurders / Gebruikers (Drivers / Users) ontvangen een e-mail met een uitnodiging voor EVA. Deze uitnodiging wordt beheerd door hun hogergeplaatste Fleetmanager (Fleet Manager).

 

 

Zelf een account instellen (Fleetmanager /Beheerder) ((Fleet Manager / Administrator))

Alle Fleetmanagers /Beheerders (Fleet Managers / Administrators) maken zelf hun account of ontvangen via e-mail een uitnodiging van Blue Corner. Neem contact op met je Blue Corner-accountmanager als je niet zeker bent. Fleetmanagers /Beheerders (Fleet Managers / Administrators) kunnen accounts maken voor andere gebruikers in hun organisatie, die dan via e-mail een uitnodiging zullen ontvangen.   Als je zelf een account wilt maken, bezoek je eva.bluecorner.be en klik je links op het scherm op ‘Maak hier een account’ (Create One Here).

  1. Vul je voor- en achternaam en je (zakelijke) e-mailadres in en kies een nieuw wachtwoord. Om veiligheidsredenen moet je een veilig wachtwoord kiezen dat minstens 8 tekens lang is en ten minste één cijfer en een symbool bevat. Dit is niet verplicht, maar wordt sterk aanbevolen.
  2. Er zal een verificatiemail naar je e-mailadres worden gestuurd. Klik op de knop ‘Verifieer mijn e-mailadres’ (Verify my email) om het proces te voltooien. Heb je de verificatiemail niet ontvangen? Ga terug naar het platform en klik op ‘E-mail opnieuw verzenden’ (Resend email). Controleer ook je map met spam- en junkmails.

 

Een account voor je laten maken (Bestuurder / Gebruiker (Driver / User) in een organisatie)

Je ontvangt via e-mail een uitnodiging met een verificatielink. Je wordt gevraagd een nieuw wachtwoord te kiezen voor toegang tot EVA. Om veiligheidsredenen moet je een veilig wachtwoord kiezen dat minstens 8 tekens lang is en ten minste één cijfer en een symbool bevat. Dit is niet verplicht, maar wordt sterk aanbevolen.

 

Als je de e-mail niet lijkt te hebben ontvangen, controleer dan je map met ongewenste e-mail. Als je ook daar de e-mail met de verificatielink niet vindt, neem dan contact op met de Fleetmanager (Fleet Manager) van je organisatie. Dit kan ook de accountmanager van je organisatie bij een leasemaatschappij zijn.