Kun je de aanvraag terugvinden in jouw EVA portal onder 'Requests'?

Controleer het afleveradres. Is dit fout, dan is je laadpas helaas naar het verkeerde adres gestuurd. Vraag opnieuw een laadpas aan op het juiste adres.

Is het adres juist? Wacht tot 7 werkdagen na de aanvraagdatum. Indien de laadpas dan nog steeds niet terecht is, is de zending waarschijnlijk zoekgeraakt bij de post. Vraag de laadpas opnieuw aan, eventueel op een ander afleveradres.

Heb je je laadpas zelf aangevraagd?

De aanvraag is niet goed gegaan. Doe de aanvraag nog eens. Hulp nodig? raadpleeg de handleiding!

Staat de aanvraag in het EVA account van degene die jouw laadpas heeft besteld?

Controleer het adres, is dit onjuist, dient de aanvraag opnieuw gedaan te worden.

Is het adres juist? Wacht tot 7 werkdagen na de aanvraagdatum. Indien de laadpas dan nog steeds niet terecht is, is de zending waarschijnlijk zoekgeraakt in de post. Vraag de laadpas opnieuw aan, eventueel op een ander leveradres.

De laadpas is nog niet aangevraagd. Vraag om dit alsnog te doen Hulp nodig? raadpleeg de handleiding!

Heeft dit antwoord u geholpen?