Ik vind mijn laadpunt(en) niet terug in EVA
Ik vind mijn laadpunt(en) niet terug in EVA
Hoewel het er op het eerste opzicht uitziet alsof jouw laadpunt, ten opzichte van de laaddata in jouw EV App, een verkeerde registratie heeft gedaan van jouw laadbeurten, is dit niet het geval. De meeste Apps die standaard worden voorzien met een EV, ronden de laaddata namelijk af naar boven om op een rond getal uit te komen. Zodoende ligt de totale registratie van jouw laaddata in jouw EV App (veel) hoger dan wat jij terugziet op het detailoverzicht van de terugbetaling, welke is gebaseerd op decimale getallen. Weet dat onze laadsystemen zijn uitgerust met gecertificeerde meters die elke kWh in decimale getallen doorsturen naar onze backend. Op het detailoverzicht zie je daarom dat de uitbetaalde kWh wordt getoond met twee cijfers achter de komma.’
Als u er nog steeds van overtuigd bent dat de laadgegevens onjuist zijn, neem dan contact met ons op
Heeft dit antwoord u geholpen?