Waarom zie ik mijn laadsessies niet terug in EVA?
Waarom zie ik mijn laadsessies niet terug in EVA?
Soms is het zo dat jouw individuele laadsessies niet volledig doorkomen naar het EVA platform. Dit kan verschillende redenen hebben. Misschien stond de lader tijdelijk offline of werd de Smart Cable te snel spanningsloos gezet na een laadsessie.
Maar ik reken op reimbursement, wat nu!?
Om de correctheid van jouw terugbetaling beter te kunnen garanderen, wordt er geen rekening gehouden met de individuele laadsessies maar wordt jouw reimbursement gebaseerd op de totale maandelijks verbruikte energie. Dit wordt gemeten door de interne kWh teller van het laadpunt. Om deze reden worden er ook geen laadsessies getoond op het detaildocument dat je maandelijks ontvangt. Hierop wordt enkel het totale verbruik getoond, samen met de berekening van het bedrag dat werd gestort op jouw rekening.
Let op! Het is dus mogelijk dat je in jouw portal minder laadsessies ziet dan er werden terugbetaald. We zijn hard aan het werk om dit in de toekomst te voorkomen.
Heeft dit antwoord u geholpen?